انتساب آقا تهرانی و محصولی

آقا تهرانی دبیرکل و محصولی قائم مقام جبهه پایداری شد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از انتصاب حجت الاسلام آقا تهرانی به عنوان دبیرکل و صادق محصولی به عنوان قائم مقام تشکل متبوعش خبر داد.

محمد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنکار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اولین جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش اظهار کرد: در اولین جلسه شورای مرکزی جبهه پایداری در دوره جدید حجت الاسلام آقاتهرانی به عنوان دبیرکل و صادق محصولی نیز به عنوان قائم مقام و رئیس  ستاد مرکزی پایداری در سمت خود ابقا شدند.

به گفته سلیمانی قرار است در جلسه بعدی شورای مرکزی جبهه پایداری سخنگوی این جبهه انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین کنگره جبهه پایداری پس از صدور مجوز از سوی وزارت کشور،پنجشنبه 8 مهر برای برگزاری مجمع عمومی و انتخاب اعضای شورای مرکزی در مجتمع آدینه تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در سال 1390 تشکیل و مجوز فعالیت این جبهه در اول مهر سال 93  از سوی  وزارت کشور صادر شد.

آقا تهرانی و محصولی

بر پایه این گزارش، 17 عضو اصلی شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نشست روز پنج‌شنبه انتخاب شدند که در این بین حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی و صادق محصولی به ترتیب با 151 رای و 147 رای حائز اکثریت آرا شدند.

هم اکنون حجت الاسلام آقا تهرانی و صادق محصولی دبیری کل و قائم مقامی جبهه‌ پایداری را بر عهده دارند. قرار است هفته آینده دبیرکل و قائم مقام جدید این جبهه انتخاب شوند.

انتساب آقا تهرانی و محصولی

در میان اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری، اسامی 5 عضو شاخص این جبهه که در دوره قبل در شورای مرکزی عضویت داشتند، دیگر به چشم نمی‌خورد؛ کامران باقری لنکرانی، حجت الاسلام روح الله حسینیان، زهره طبیب‌زاده، علی اصغر زارعی و حجت الاسلام سید محمود نبویان از جمله این افراد هستند.

منبع:

http://rozmedia.ir