فیلم بادیگارد تا مصر

بادیگارد باعث خشم عربستان شد!

در روابط ریاض و قاهره در پی رای مثبت مصر در شورای امنیت به قطعنامه روسیه درباره اوضاع سوریه با اکران فیلم ایرانی بادیگارد در هفت سالن شهر قاهره وسه سالن شهر اسکندریه مصر تشدید شد.

فیلم بادیگارد تا مصر

به گزارش ابهر خرم به نقل از ایرنا ، پس از اکران فیلم ایرانی بادیگارد در مصر واعلام موضع حمایتی مصر از روسیه در شورای امنیت در خصوص جنگ این کشور در حلب خشم عربستان از مصر دوچندان شد.
عربستان در 8 اکتبر( 17 مهر) از رای مثبت مصر به طرح روسیه درباره اوضاع سوریه به شدت انتقاد کرد به طوری که عبدالله المعلمی نماینده عربستان در سازمان ملل این امر را دردناک توصیف کرد.
المعلمی پس از مشاهده رای مثبت مصر گفت: این دردناک است که موضع سنگال ومالزی به موضع توافق عربی نزدیک تر از موضع نماینده یک کشور عرب است .
یک مقام دولتی مصر روز گذشته اعلام کرد شرکت دولتی آرامکو بزرگترین شرکت نفتی جهان پیش از این از توقف ارسال کمک های نفتی به مصر خبر داده بود.

بادیگارد
وی افزود: آرامکو اوایل ماه جاری به شورای عمومی نفت اعلام کرد توان ارسال محموله های نفتی به مصر را ندارد.
این مسئول مصری از جزئیات توقف کمک های نفتی آرامکو به مصر یا مدت زمان آن چیزی نگفت.
تجار مصری سه روز قبل گفتند: مصر از اول اکتبر کمک های نفتی از آرامکو دریافت نکرده وبه همین دلیل شورای عمومی نفت مصر سریعا مجبور به افزایش مناقصه های خود به دلیل کاهش شدید دلار وافزایش حقوق معوقه کارکنان شرکت تولید نفت شد.

منبع:

http://rozmedia.ir