قدردانی همسر اسد از حمایتهای ایران

قدردانی همسر اسد از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از سوریه

همسر بشار اسد در دیدار خداحافظی همسر سفیر ایران در دمشق، مراتب تقدیر و تشکر مردم سوریه از حمایتهای جمهوری اسلامی از کشورش در این مرحله حساس و خطیر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس،  خانم کتایون رئوف شیبانی همسر محمدرضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق با خانم اسماء اسد همسر رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار خداحافظی که بمناسبت پایان ماموریت پنج ساله سفیر کشورمان در سوریه صورت گرفت، خانم شیبانی با اشاره به مقاومت بیش از پنج سال مردم و رهبری سوریه در مقابل حملات گروههای تروریستی و تکفیری از نقش ممتاز و استثنایی خانم اسد در این بحران تقدیر کرد .

قدردانی همسر اسد از حمایتهای ایران

خانم شیبانی همچنین نقش همسر بشار اسد را در توجه و عنایت ویژه به خانواده شهداء و مجروحان جنگ جاری در سوریه ستود و برای مردم ، رهبری و شخص خانم اسما، اسد آرزوی موفقیت و پیروزی کرد .
همسر رئیس جمهور سوریه نیز در این دیدار ضمن ابلاغ مراتب تقدیر و تشکر مردم سوریه از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از کشورش در این مرحله حساس و خطیر سپاسگذاری کرده و ضمن قدردانی از تلاشها و اقدامات چند ساله سفیر جمهوری اسلامی ایران ؛ برای وی و همسرش آرزوی بهروزی و موفقیت کرد .

قدردانی همسر اسد
در پایان این دیدار هدیه ای از سوی خانم اسماء اسد برای تقدیر به خانم رئوف شیبانی اهداء شد.

منبع:

http://rozmedia.ir